17 April 2012

Ceria

Dengan Muka Yang Riak Lagi Takbur,, Astagfirullah (Sekadar Gambar Hiasan)


Assalamualaikum! Kabare semua?




Spring : Kita Ditakdirkan Jatuh Cinta


Ku tak tahu mengapa 
Tiba-tiba sahaja 

Di dalam hati ini sering rindu padamu 

Ingin kumeluahkan, tak berdaya 



Ku tahu engkau jua 

Sangat sayang padaku 

Kaupun sering merindu 
Bila tidak bertemu ternyata kau dan aku 
Punya rasa... 



Kau dan aku sudah ditakdirkan bertemu 

Dan tiba-tiba kita jatuh cinta 

Ini semua sudah suratan ilahi 
Dan kita harus tabah hadapi kenyataan 



Biar... apapun terjadi 

Aku... harap engkau tabah... 

Menerimaku sebagai teman barumu 
Semoga kita saling sayang, bahagia... 



Usahlah engkau pergi 

Semadi di hatiku 

Masih menyayangimu, oh sayangku... 
Bila sehari tak jumpa, aku rindu... 




Ya Allah, jika benar dia diciptakan untukku, dicipta dari rusuk ku, dicipta untuk membahagiakan aku, izinkan lah aku menyayanginya dengan halal, izinkan lah aku memperisterikannya

Ya allah, jika benar aku untuk dia, jadikanlah aku insan yang sentiasa mensyukuri nikmat Mu 

Tiada ulasan: